وب سایت کارا و سود آور

    وب سایت کارا و سود آور

    گروه طراحی وبسایت شاندیز مدیا ، بر آن است تا جهت آگاهی بیشتر شما عزیزان، نکات مهمی را که قبل از هر اقدامی برای داشتن یک وبسایت کارا و سودآور باید در نظر گرفته شود، در اختیار شما قرار دهد تا استراتژی مناسبی برای گرفتن سرویس از ارائه کنندگان داشته باشید. :

    آیا تا به‌ حال به این فکر افتاده‌اید که چرا از وب‌سایت مجموعه‌ی خود نتیجه‌ای نگرفته‌اید؟ شاید صرفا ارزانترین پیشنهاد را برای سایتتان انتخاب کردید و حرفه‌ای نبودن ظاهر وب‌سایت یا عدم سهولت استفاده و یا هر دلیل دیگری باعث شده که شما طیف وسیعی از مشتریان و مخاطبان آنلاین تان را از دست بدهید. ظاهر حرفه‌ای و به‌روز برای وب‌سایتتان می‌تواند به ارتقاء بازخوردهای وب‌سایت شما کمک کند. در مقابل سایتی با ظاهر قدیمی و خسته کننده موجب می شود بازدید کننده، سایت را ترک کرده و در سایت دیگری جستجو خواهد کرد و این به معنای از دست رفتن فرصت است.
    سرمایه گذاری در طراحی یک سایت خوب، مهمتر از آن چیزی است که برخی از مردم در مورد آن فکر می کنند. با طرحی زیبا و بروز برای وب سایت تان، شما اعتماد بیشتری را در بین بازدید کنندگان بدست خواهید آورد. مردم حسی که از سایت شما می‌گیرند را به کل شرکت شما تعمیم می‌دهند. اگر وبسایت شما ظاهر خوبی داشته باشد، آن‌ها از خرید از شما حس بهتری خواهند داشت. این امر تعداد کاربرانی که به مشتری تبدیل می‌شوند را افزایش می‌دهد.
    علاوه بر ظاهر وبسایت، نکته مهم دیگری که باید در طراحی وبسایت مورد توجه قرار گیرد،رعایت نکات سئو است. سئو یعنی تغییر و بهینه سازی کدهای موجود در سایت برای بالاتر قرار گرفتن در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل . مطمئنا اگر شما مجلل ترین فروشگاه یا شرکت را داشته باشید اما محل آن در ناکجا آباد باشد، به علت دیده نشدن وعدم دسترسی مشتریانی که به دنبال خدمات شما هستند ، این ظاهر شکیل هیچ کمکی به بیزینس شما نخواهد کرد.در مورد وبسایت نیز همینگونه است. کدهای سایت شما باید بگونه ای بهینه شوند تا کاربر بتواند سایت شما را به راحتی توسط موتور های جستجو بیابد و تبدیل به مشتری شما شود. البته در مورد موضوع سئو مراقب شرکتهای کلاه برداری هم باشید که وعده های غیر منطقی در این رابطه میدهند.در ارتباط با این موضوع درمقاله بعدی صحبت خواهیم کرد.

    در صورت داشتن هر سوالی در مورد وبسایت می توانید قبل از هر اقدامی با ما تماس بگیرید تا استراتژی مناسبی برای گرفتن سرویس از ما و یا حتی ارائه کنندگان دیگر، داشته باشید .